menno-inge-han-yvonne-engeland-wales-schotland.reismee.nl

Cambridge 28/29-08-2018

Cambridge 28/29-08-2018
Onze laatste stad is Cambridge. Het staat bekend als studentenstad. Dat is ook duidelijk te zien aan hoeveel jongelui er lopen. Er is ook aan t begin van de oude stad een plaats waar de studenten met punters je rond willen varen over de rivier de Cam. Het is ook mogelijk om zelf een punter of een kano te huren. Wij houden t bij lopen. Het is een grote stad en we zijn op een gegeven moment ergens gaan zitten om de tijd vol te maken voordat we naar de bus terug moesten. En dan begint de pret! Niet dus, we komen in de file terecht en maken een omweg dwars door Londen omdat de M25 is afgesloten. We doen er totaal 4 uur en 20 minuten over om van Cambridge naar t hotel in Sittingbourne te rijden. We kwamen om 20.15 uur aan en nadat onze koffers in de kamers waren gedropt vallen we aan op t buffet. Iedereen rammelde van de honger. Na t eten gaan we direct naar bed omdat we om 06.30 uur alweer aan t ontbijt moeten zitten voor de terugreis naar Nederland. Om 10.00 uur pakken we de Ferry naar Duinkerken. Als ik dit stukje schrijf rijden we door Frankrijk/ België . In Moerdijk hebben we nog een gezamenlijk diner, en hierna worden we herverdeeld over de bussen om het laatste stuk naar huis te rijden. We hopen rond 22.30 uur thuis te zijn. Het was weer een mooie reis met veel indrukken. Ook Engeland Wales en Schotland zijn mooi!

Thea

Welkom terug in Nederland! Jullie hebben weer een boeiende reis gehad en veel herinneringen gemaakt!

Wibbina

Een goede terugreis en bedankt voor de verhalen en foto's! We mochten weer meegenieten :-)

Francis

Lieve Yvonne en familie,
Jullie zijn bijna thuis, maar ik wilde even melden, dat ik genoten heb van de reisverhalen. Ger en ik hebben de meeste plaatsen/gebieden ook bezocht, dus ik kan me voorstellen, dat jullie genoten hebben.
Lieve groetjes en welkom thuis..

Diny

Fijn om weer thuis te komen bij kids en kleinkind
Zalig mee genoten met jullie reis

Linda

Welkom in het zonnige Nederland

Linda

Welkom terug in het zonnige Nederland

Inge

Han en Yvonne, bedankt voor weer prachtige verhalen. al lezende beleef je de reis zo nog een keer en denk je steeds...o ja!