menno-inge-han-yvonne-engeland-wales-schotland.reismee.nl

Engeland, Wales, Schotland dag 1

Hallo welkom op ons reislog!

Vrijdag aanstaande reizen we met Menno en Inge naar Engeland, Wales en Schotland. Om vijf uur s' morgens staan we bij station Coevorden, waar we worden opgehaald door een bus. We rijden naar Moerdijk, waar we in onze luxe touringcar overstappen. Hier stappen onze medereizigers ook in. Hiervandaan rijden we naar Calais in Frankrijk, waar we de oversteek maken met de boot naar Dover. In Noord- West Londen hebben we onze 1e overnachting.  We zijn zeer benieuwd wat we gaan zien en ervaren. Het is een wens van ons allemaal om dit deel van Groot Brittannië te ontdekken. We hopen weer mooie verhalen met jullie te kunnen delen.

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Menno, Inge, Han en Yvonne

Yvonne Staas

Voor de gene die altijd een mailtje ontvangen. Ik heb per ongeluk op instellen wachtwoord geklikt om het blog te benaderen. Dit is niet van toepassing!

Diny

Veel plezier

Thea

Heel veel plezier! Engeland is een van mijn favoriete landen. Wales is ook prachtig maar Schotland ken ik (nog) niet! Geniet ervan!